piątek, 23 października 2015

,,Wieczne Halloween" - Podróż

-Samochód stoi pod szkołą - powiedziała mama.
-Dobra, a więc gdzie jedziemy? - zapytałam.
-Powiem ci w samochodzie!
-No dobra mamo, jesteśmy w samochodzie, a więc... gdzie jedziemy?
-Jedziemy na obóz Halloweenowy.
-Ale mamoooo wiesz przecież jak ja nie cierpię Halloween? - powiedziałam oburzona.
-Wiem dlatego tutaj będziesz mogła sama zbierać cukierki i wiem to, że cukierki uwielbiasz! - odpowiedziała chichocząc mama.
Przejeżdżamy przez "krainę" bardzo dziwną wszystko staje się bardziej no Halloweenowe takie żywe! I piękne! Dzieci chodzą po domach i o dziwo mnie to nie denerwuje oh chyba zaczynam lubić to Halloween!
-W obozie będziemy za godzinę! - odpowiedziała radosna mama.
-To fajnie, ale co ty taka radosna co? - odpowiedziałam drocząc się.
-Ehh długa historia troszkę za dużo do opowiadania, ale przysięgam opowiem ci to, gdy będziemy na miejscu.


-Dobrze! Już nie mogę się doczekać!
"Kraina", przez którą przejeżdżamy robi się coraz bardziej pełna cudów! Z drzew spadają liście, a wyrastają... DYNIE?! Tak wyrastają dynie wszystko robi się coraz bardziej magiczne! Nagle przychodzi mi do głowy pewna myśl...
 -MAMO! To tutaj się z tatą wychowałaś prawda!? W świecie prawdziwych potworów i ,,Wiecznego Halloween" zgadza się?!
-Tak. - odpowiedziała ze spokojem mama.
-To kim jesteś?! Zombie? Wampirem? Czarownicą?!
-Wampirem tak samo jak tata ty też jesteś wampirem tylko trzeba ciebie nauczyć zmiany kształtu i latania...
-Ale fajnie! Chociaż mam jedno pytanie...dlaczego trzymaliście mnie w świecie ludzi?
-Po prostu tak wyszło..., a tak po za tym niedługo będziemy u celu... za jakieś 5 minut.
-Wspaniale!
-Tutaj będziesz miała swoje "upiorne obowiązki".
-To znaczy?
-To znaczy, żebyś musiała straszyć ludzi i takie tam.
Okazało się, że nie będziemy mieszkali w małym ciepłym domku, ale w pięknej rezydencji! Wszystko jest tu w nastroju Halloween, bo jak wiem urodziłam się 31 października i podobno moje narodziny to wszystko natchnęło do straszenia ludzi... 

1 komentarz:

  1. Ale fajnie ^^ Tyle, że jak bym ja się dowiedziała, że jestem wampirem prędzej by się zesrała ;-; xdd

    OdpowiedzUsuń